MAMAkoru

Kestävän muodin kulmakivi
MAMAkoru on suomalainen korualan yritys, joka on omistautunut luomaan ajattomia kulmakiviä asiakkaiden asustevalikoimiin. Brändin tavoitteena on yhdistää muodikkuus ja ajattomuus koruissa, jotka kestävät sekä aikaa että käyttöä. MAMAkoru edustaa lämmintä ja helposti lähestyttävää lähestymistapaa korumuotoiluun, tarjoten tuotteita jotka puhuttelevat eri-ikäisiä ja -tyylisiä käyttäjiä.
”MAMAkoru tukee kestävää muotia tarjoamalla asiakkaiden astustevalikoimaan kestosuosikkeja. Haluan että MAMAkoru brändinä näyttäytyisi lämpimänä ja helposti lähestyttävänä. Olen kiitollinen siitä että saan tehdä näin upeaa, luovaa ja mukaansatempaavaa työtä,” kertoo MAMAkorun perustaja ja pääsuunnittelija Petra Eriksson.
Trooppinen brändikuvaus luo uutta ilmettä
MAMAkorulle toteutettiin kattava brändikuvaus eksoottisessa Balin ympäristössä, mikä toi brändin uusimman malliston esiin ainutlaatuisella tavalla. Kuvauksissa korostui trooppinen tunnelma. Suolaiset hiukset, meren kohina, paljaat varpaat ja auringonlasku silmissä. Simpukat ja MAMAkorun kauniit charmit rantakalliolla. Illan viimeiset valonsäteet kimaltamassa kultaisissa ketjuissa.
Brändikuvaus toteutettiin huolellisesti suunniteltuna kokonaisuutena, jossa MAMAkorun tunnusomaisia korvakoruja, charmeja ja kultaisia ketjuja kuvattiin luonnon omilla näyttämöillä – rantakalliolla valkean rantahiekan keskellä ja ilta-auringon viimeisissä säteissä. Kuvauksia ohjasi syvällinen ymmärrys brändin arvoista ja estetiikasta.
Brändikuvauksen merkitys
Onnistunut brändikuvaus on paljon enemmän kuin pelkkä valokuvaussessio. MAMAkorun brändikuvaus alkoi perusteellisella suunnittelutuokiolla, jossa kartoitettiin brändin ydintä, tavoitteita ja visuaalista ilmettä. Tämän pohjalta luotiin yksityiskohtainen kuvaussuunnitelma, joka toimi tiekarttana koko prosessin ajan.
”Brändikuvaus on tärkeää toteuttaa niin, että ymmärrämme asiakkaan sielunmaiseman,” kertoo kuvausprojektin liideri. ”Asiakkaan sisäinen maailma heijastuu lopputulokseen, ja näin saamme toteutettua kuvahaaveita konkreettisiksi valokuviksi, jotka palvelevat brändin markkinointia ja viestintää.”
Brändikuvaus on MAMAkorulle ensiarvoisen tärkeä työkalu, joka auttaa välittämään brändin tarinan, arvot ja estetiikan potentiaalisille asiakkaille. Kuvat eivät vain esittele tuotteita, vaan luovat tunnelmaa ja mielikuvia siitä elämäntyylistä, johon MAMAkorun tuotteet sopivat.
Kestävän kehityksen kulmakivi
MAMAkoru on sitoutunut kestävän kehityksen periaatteisiin kaikessa toiminnassaan. Brändin brändikuvaus heijastaa tätä sitoumusta korostamalla luonnonläheisyyttä ja luonnollista kauneutta. Korut on suunniteltu pitkäaikaiseen käyttöön, mikä osaltaan tukee kestävää kuluttamista ja vastuullista muotia.
Jokainen MAMAkorun tuote valmistetaan huolellisesti laadukkaista materiaaleista, mikä takaa niiden kestävyyden päivittäisessä käytössä. Brändikuvaus nostaa esiin näitä laatuominaisuuksia ja tuotteiden monipuolisuutta erilaisissa ympäristöissä.
Tulevaisuuden näkymät
MAMAkorun brändikuvaus Balilla on tärkeä askel brändin kehityksessä. Se luo pohjan tulevalle markkinoinnille ja brändin kasvulle. Uudet, vaikuttavat kuvat tulevat näkymään brändin verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavissa ja markkinointimateriaaleissa.
”Haluamme että brändikuvaus kertoo tarinan MAMAkorusta – ei vain siitä, miltä korumme näyttävät, vaan myös siitä, miltä ne tuntuvat ja mitä arvoja ne edustavat,” tiivistää MAMAkorun perustaja. ”Jokainen koru on osa käyttäjänsä henkilökohtaista tarinaa, ja brändikuvauksemme pyrkii vangitsemaan tämän ajatuksen.”
MAMAkoru jatkaa kasvuaan suomalaisen korumuotoilun kentällä, tarjoten edelleen ajattomia, kauniita ja kestäviä koruja, joista tulee omistajiensa asustevalikoimien rakastettuja kulmakiviä.
Kestävän muodin kulmakivi
MAMAkoru on suomalainen korualan yritys, joka on omistautunut luomaan ajattomia kulmakiviä asiakkaiden asustevalikoimiin. Brändin tavoitteena on yhdistää muodikkuus ja ajattomuus koruissa, jotka kestävät sekä aikaa että käyttöä. MAMAkoru edustaa lämmintä ja helposti lähestyttävää lähestymistapaa korumuotoiluun, tarjoten tuotteita jotka puhuttelevat eri-ikäisiä ja -tyylisiä käyttäjiä.
”MAMAkoru tukee kestävää muotia tarjoamalla asiakkaiden astustevalikoimaan kestosuosikkeja. Haluan että MAMAkoru brändinä näyttäytyisi lämpimänä ja helposti lähestyttävänä. Olen kiitollinen siitä että saan tehdä näin upeaa, luovaa ja mukaansatempaavaa työtä,” kertoo MAMAkorun perustaja ja pääsuunnittelija Petra Eriksson.
Trooppinen brändikuvaus luo uutta ilmettä
MAMAkorulle toteutettiin kattava brändikuvaus eksoottisessa Balin ympäristössä, mikä toi brändin uusimman malliston esiin ainutlaatuisella tavalla. Kuvauksissa korostui trooppinen tunnelma. Suolaiset hiukset, meren kohina, paljaat varpaat ja auringonlasku silmissä. Simpukat ja MAMAkorun kauniit charmit rantakalliolla. Illan viimeiset valonsäteet kimaltamassa kultaisissa ketjuissa.
Brändikuvaus toteutettiin huolellisesti suunniteltuna kokonaisuutena, jossa MAMAkorun tunnusomaisia korvakoruja, charmeja ja kultaisia ketjuja kuvattiin luonnon omilla näyttämöillä – rantakalliolla valkean rantahiekan keskellä ja ilta-auringon viimeisissä säteissä. Kuvauksia ohjasi syvällinen ymmärrys brändin arvoista ja estetiikasta.
Brändikuvauksen merkitys
Onnistunut brändikuvaus on paljon enemmän kuin pelkkä valokuvaussessio. MAMAkorun brändikuvaus alkoi perusteellisella suunnittelutuokiolla, jossa kartoitettiin brändin ydintä, tavoitteita ja visuaalista ilmettä. Tämän pohjalta luotiin yksityiskohtainen kuvaussuunnitelma, joka toimi tiekarttana koko prosessin ajan.
”Brändikuvaus on tärkeää toteuttaa niin, että ymmärrämme asiakkaan sielunmaiseman,” kertoo kuvausprojektin liideri. ”Asiakkaan sisäinen maailma heijastuu lopputulokseen, ja näin saamme toteutettua kuvahaaveita konkreettisiksi valokuviksi, jotka palvelevat brändin markkinointia ja viestintää.”
Brändikuvaus on MAMAkorulle ensiarvoisen tärkeä työkalu, joka auttaa välittämään brändin tarinan, arvot ja estetiikan potentiaalisille asiakkaille. Kuvat eivät vain esittele tuotteita, vaan luovat tunnelmaa ja mielikuvia siitä elämäntyylistä, johon MAMAkorun tuotteet sopivat.

Kestävän kehityksen kulmakivi
MAMAkoru on sitoutunut kestävän kehityksen periaatteisiin kaikessa toiminnassaan. Brändin brändikuvaus heijastaa tätä sitoumusta korostamalla luonnonläheisyyttä ja luonnollista kauneutta. Korut on suunniteltu pitkäaikaiseen käyttöön, mikä osaltaan tukee kestävää kuluttamista ja vastuullista muotia.
Jokainen MAMAkorun tuote valmistetaan huolellisesti laadukkaista materiaaleista, mikä takaa niiden kestävyyden päivittäisessä käytössä. Brändikuvaus nostaa esiin näitä laatuominaisuuksia ja tuotteiden monipuolisuutta erilaisissa ympäristöissä.
Tulevaisuuden näkymät
MAMAkorun brändikuvaus Balilla on tärkeä askel brändin kehityksessä. Se luo pohjan tulevalle markkinoinnille ja brändin kasvulle. Uudet, vaikuttavat kuvat tulevat näkymään brändin verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavissa ja markkinointimateriaaleissa.
”Haluamme että brändikuvaus kertoo tarinan MAMAkorusta – ei vain siitä, miltä korumme näyttävät, vaan myös siitä, miltä ne tuntuvat ja mitä arvoja ne edustavat,” tiivistää MAMAkorun perustaja. ”Jokainen koru on osa käyttäjänsä henkilökohtaista tarinaa, ja brändikuvauksemme pyrkii vangitsemaan tämän ajatuksen.”
MAMAkoru jatkaa kasvuaan suomalaisen korumuotoilun kentällä, tarjoten edelleen ajattomia, kauniita ja kestäviä koruja, joista tulee omistajiensa asustevalikoimien rakastettuja kulmakiviä.




















































