Muud identiteetti

Takana on pitkä luova prosessi Muudin oman brändin kiteyttämisen parissa sekä visuaalisen identiteetin luomisessa. Halusimme saada sielumme esiin runsaan ilmeen myötä. Muud on maailmassa nimittäin luomassa ympärilleen väriä, bränditaikaa, yllättäviä elementtejä sekä iloa. Brändi suunniteltiin kolmen keskeisen näkökulman kautta: yhteistyö, leikki ja Muudin henki. Tämä kokonaisuus heijastaa Muudin sielua sekä ihmisiä sen takana.
Leikki
Uuden brändimme ensimmäinen avainelementti on leikki. Muudin uusi brändi on suunniteltu leikkikentäksi, jossa ihmiset voivat kokeilla uusia asioita ja oppia erilaisia lähestymistapoja suunnitteluprosessiin. Brändin ydinajatuksena on luoda enemmän tilaa leikille ja kokeilulle. Raikas identiteetti on monimuotoinen ja mahdollistaa luovuuden kasvun. Toivomme, että brändi houkuttelee leikkimään ja kokeilemaan uusia asioita suunnittelun parissa.
Yhteistyö
Yhteistyö on toinen visuaalisen identiteettimme avainelementti. Meille yhdessä työskentely on nautinnollisin tapa tehdä suunnittelua. Parhaimmat ideat syntyvät yleensä yhdessä. Haluamme murtaa yksilökeskeistä ajattelua suunnittelun ja taiteen ”sankareista”. Monet kuuluisat taiteilijat, joita esittelemme brändissämme, tosiasiassa työskentelivät tiimien kanssa saavuttaakseen uskomattomia tuloksia. Brändimme korostaa, että olemme kaikki olemassa yhdessä ja joskus tarvitsemme apua toisiltamme.
Brändin yhteistyöaspektit eivät tarkoita pelkästään ihmisten välistä yhteistyötä, vaan myös erilaisten tyylien, tekniikoiden, maailmojen ja todellisuuksien yhdistämistä. Tutustu tekemisemme tapaan lisää sivuillamme.
Muudin henki
Kolmas avainelementti on Muudin henki. Värit ovat aina olleet Muudille olennaisia ja palvelleet tärkeää tarkoitusta itseilmaisussamme sekä tekemisemme hengessä. Koimme kuitenkin, että värikkyydestä täytyy laajentaa ja uudelleenmääritellä käsitystämme. Muudin uusi visuaalinen identiteetti näyttää meistä villimmän ja seikkailunhaluisemman puolen.
Uusi brändi-identiteetti suhtautuu kriittisesti värikkyydestä vallitsevaan käsitykseen ja pyrkii tutkimaan sen erilaisia, ehkä vähemmän tunnettuja puolia. Meille kaikkein tärkeintä on, että uudistettu brändi saa nyt sielumme esiin.
ART DIRECTOR / SANTTU OJA
SPIRITUAL COACH / NIKO SVEINS
PUPPET LORD / JUULI ASCHAN
VERBAL COMPOSER / EMMI PÄLVILÄ
Takana on pitkä luova prosessi Muudin oman brändin kiteyttämisen parissa sekä visuaalisen identiteetin luomisessa. Halusimme saada sielumme esiin runsaan ilmeen myötä. Muud on maailmassa nimittäin luomassa ympärilleen väriä, bränditaikaa, yllättäviä elementtejä sekä iloa. Brändi suunniteltiin kolmen keskeisen näkökulman kautta: yhteistyö, leikki ja Muudin henki. Tämä kokonaisuus heijastaa Muudin sielua sekä ihmisiä sen takana.
Leikki
Uuden brändimme ensimmäinen avainelementti on leikki. Muudin uusi brändi on suunniteltu leikkikentäksi, jossa ihmiset voivat kokeilla uusia asioita ja oppia erilaisia lähestymistapoja suunnitteluprosessiin. Brändin ydinajatuksena on luoda enemmän tilaa leikille ja kokeilulle. Raikas identiteetti on monimuotoinen ja mahdollistaa luovuuden kasvun. Toivomme, että brändi houkuttelee leikkimään ja kokeilemaan uusia asioita suunnittelun parissa.
Yhteistyö
Yhteistyö on toinen visuaalisen identiteettimme avainelementti. Meille yhdessä työskentely on nautinnollisin tapa tehdä suunnittelua. Parhaimmat ideat syntyvät yleensä yhdessä. Haluamme murtaa yksilökeskeistä ajattelua suunnittelun ja taiteen ”sankareista”. Monet kuuluisat taiteilijat, joita esittelemme brändissämme, tosiasiassa työskentelivät tiimien kanssa saavuttaakseen uskomattomia tuloksia. Brändimme korostaa, että olemme kaikki olemassa yhdessä ja joskus tarvitsemme apua toisiltamme.
Brändin yhteistyöaspektit eivät tarkoita pelkästään ihmisten välistä yhteistyötä, vaan myös erilaisten tyylien, tekniikoiden, maailmojen ja todellisuuksien yhdistämistä. Tutustu tekemisemme tapaan lisää sivuillamme.

Muudin henki
Kolmas avainelementti on Muudin henki. Värit ovat aina olleet Muudille olennaisia ja palvelleet tärkeää tarkoitusta itseilmaisussamme sekä tekemisemme hengessä. Koimme kuitenkin, että värikkyydestä täytyy laajentaa ja uudelleenmääritellä käsitystämme. Muudin uusi visuaalinen identiteetti näyttää meistä villimmän ja seikkailunhaluisemman puolen.
Uusi brändi-identiteetti suhtautuu kriittisesti värikkyydestä vallitsevaan käsitykseen ja pyrkii tutkimaan sen erilaisia, ehkä vähemmän tunnettuja puolia. Meille kaikkein tärkeintä on, että uudistettu brändi saa nyt sielumme esiin.
ART DIRECTOR / SANTTU OJA
SPIRITUAL COACH / NIKO SVEINS
PUPPET LORD / JUULI ASCHAN
VERBAL COMPOSER / EMMI PÄLVILÄ














